2011. június 4., szombat

Na jóóóó ez más sok(k)

Na jóóó ez már téll sok!!! okké alá írom h jól állt Billnek ez a cica naci de könyörgöm ilyen van az egyik bnőmnek is!!!! Szal merem neki ajánlani h vegye le most rögtön!!!! Jó am alá írom h jól nézett ki a hajával is már meg tutdtam békélni ahogy jobban meg néztem egéssz jó de akk is... Viszont kicsit már sok a pc-ből.
Sztem legalábbis. Aztán lehet h neki nem is tetszik csak az új imidzs miatt csinálja.
nem???
Kivi vok a TI vélemyényetekre is! :)))  Rész pedig asszem délutánra talán várható :) puszillak titeket! :)))
Jah és Tomnak is van borostája arról most nem tettem fel képet de gondolom már mindenki látta :)))



















Najóóóóó Tom kabátja szokatlan mert nem nagy rá de nem baj:))))
De Nézzétek csak Bill cipőjét!!!! Eskü olyan mint.... ömmmmm h is mondjam szépen mint akik a testükkel keresik a pénzt az autópályáknál!!! nem???!!!!















4 megjegyzés:

  1. LOL. Tomnak az a kabát mint Colombo felügyelő :D

    Na meg Billnek az a kurvás csizma, hát készen lettem frankón. Persze nyilván jó pénzért mindent :/

    VálaszTörlés
  2. Jóóó jóó pénzért de akk is!!!! van már elég pénzük nem???? Gondolom nem csórók mert akk a két G-is ilyenekben kéne h legyenek....

    VálaszTörlés
  3. Hát akkor elég tré az ízlése én nem vennék fel ilyesmit, de én nem is értek a divathoz.Ennyi.
    Szerencsére Gustikám meg Georg azért nem néznek ki ilyen gázul.

    VálaszTörlés
  4. hát jah 1-et értek mármint az uccsóval :)))
    am meg azzal is h akk eléggé tré az ízlése...

    VálaszTörlés