2011. június 3., péntek

hááát igen Bill kicsit változott..... Mit szóltok???








4 megjegyzés:

  1. Jah kicsit...sztem tod a véleményem...néha már "picit" sok amit magával csinál a végén olyan lesz mint egy zuhanyrózsa...nem tetszik ez a pc...most megint Tomot szeretem:)))

    VálaszTörlés
  2. sztem jól áll neki előszik én is ledöbbentem de sztem jólnézki csak ez a lenyalt v milyen haj háááát....

    VálaszTörlés
  3. A haja az borzalmas, az orr pc is. De amúgy sóval elmegy. Mondjuk nekem is sok már ez a csomó test ékszer :/Ja meg a pulcsija sem tetszik.

    Nekem a régi klipekben volt atom szexi pl. schrei vagy rette mich vagy ilyenek.

    VálaszTörlés
  4. igen az igaz kicsit már téll sok ez a rengeteg testékszer..... am igaz a régebbi klippekben nézett ki a legjobban....

    VálaszTörlés