2011. április 10., vasárnap

33

Na jóóóóólvan kaptok még1-részt köszönjétek annak a 2embernek aki írt komit.:) így ma tripla rész van.
és a hézim meg még a macskám feneke alatt:)))

Tom szinte azonnal Bill után rohant. Aki az ágyán ült zokogva. Tom csak oda ült mellé és gyengéden el kezdte a hátát simogatni.
-Haggy békén kelt ki magából Bill amint úgy érezte h meg tud szólalni.
-Sajnálom Bill hülye voltam nem kellett volna. szeretlek.
-Ne nevettess Tom hisz egy ribanc vagyok emlékszel? húzódott el testvérétől.
-Nem Bill én azt nem gondoltam komolyan. Nem vagy az.
-én viszont teljesen komolyan gondoltam amit mondtam. Én csak arra kellek neked hogy néha jól megbassz és késsz.
-Nem Bill ez egyáltalán nem agy van. Ha így lenne akkor most mért jöttem volna ide?
-Nem tudom mert a testvéred vagyok bökte ki végül Bill.
-Igen az öcsém vagy Bill. De már nagyon régóta több is vagy annál. Szeretlek de nem csak úgy mint a testvéremet.
Bill már nem tudott mit mondani csak szorosan hozzá bújt bátyához aki védelmezően át karolta.
-Sajnálom Bill nagyon sajnálom.  Billből még jobban elő tőrt a zokogás.
-Nyugodj meg Bill itt vagyok melletted. Majd úgy 10perc múlva Bill szinte már teljesen meg nyugodott.
-Sajnálom Tom.
-Hé nincs semmi baj nem tehetsz semmiről. Majd lágyan meg puszilta öccse arcát.
-Szeretlek Tom.
-én is kicsim nagyon
-Kérlek ne haragudj rám.
-Ugyan mért haragudnék?
-Hát hogy azt mondtam hogy én csak azért kellek neked
-Nincs semmi baj én provokáltam ki belőled és nem kellett volna sajnálom Bill. Gondolom már nem is akarsz velem lenni. Majd fel állt és már kifele tartott mikor Bill utána szólt.
-Tom vár kapta el a csuklóját.
-Hibáztál de be ismerted.Én még mindíg szeretlek és veled akarok lenni. Feltéve ha te is mondta bizonytalanul Bill.
-Én is szeretlek és veled akarok lenni. ölelte magához öccsét majd lágyan meg csókolták egymást.
A többiek ezt mind nyitott ajtónál figyelték. Gusztáv csak mosolygott hogy végülis ki békültek. David teljes mértékben fel volt háborodva. Gerorgon pedig semmilyen érzelmet nem lehetett ki venni. Hisz neki is tetszett Tom. De közben örült is hogy boldog.

Igeeeeen tom h naon rövid lett de triplát hoztam szal nem lehet egy szavatok sem:)
Holnap attól még sztem kaptok rész. Bááááááááááááááááááááár nem tom majd még ki derül :))))
kérek komikat:))))))))

7 megjegyzés:

  1. Na ilyenkor naon bírlak:))))))
    ééééss végre kibékültek!!!! h tudtam én:)))))
    akk a siess a kövivel csak holnapra várhatom mi????:))))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon koszi :P !!! mostmar kivarjuk a holnapot :)) Puszi

    VálaszTörlés
  3. mindkettőtöknek nagyon KÖSZNŐŐŐŐM:))))
    És Meli igen holnapra:)))) v holnap utánra :))))
    és egy kérdés engem te mikor nem bírsz???:))
    és EmO télleg nagyon köszönöm h írsz komikat remélem egyre gyakrabban fogsz ha nem tetszik azt is nyugottan mondhatod:)))

    VálaszTörlés
  4. héééé mára kérjük a részt!!!! má nem is panaszkodhatsz mert rendszeresen van nálam is rész!!!!!
    am meg akk nem haaaaa...nem tom csak ilyenkor jobban lájkollak mikor 3 részt raksz egymás után:)))))))))))))

    VálaszTörlés
  5. jóóóóó ma majd sztem kaptok részt:))))
    örülhetsz mint majom a farkának:)))
    és igen tom h már nálad is gyakrabban van rész:))))))

    VálaszTörlés