2011. április 10., vasárnap

33

Hamar vissza értek a szállodába. A többiek rögtönk Bill kezdték bombázni a kérdésekkel.
Majd David férre hívta hogy meg tudjanak mindent beszélni.
-Nos mit mondtak az orvosok?
-Semmi bajom David nyugi csak Tom parázza ezt túl.
-Ahamm akkor hívjuk ide őt is mert látom belőled nem lehet semmit sem ki húzni. -TOOOOM! ordította el magát David. Ő szinte azonnal ott termett.
-Minden oké? kérdezte Tom.
-Nem egésszen. Mond csak mi baja volt Billnek? Kérdezte miközben Tomot nézte.
-Nem mondta el?
-Nem épp ezért kérdezlek téged mert azt mondta hogy semmi komoly.
-BILL! szólt rá testvérére aki csak összéb húzta magát. azt ezt mondta:
-De hisz tényleg kutya bajom nézz rám egésséges vagyok mint a makk.
-Az orvos nem ezt mondta.
-Nekem is el mondanátok végre?  Kelt ki magából David.
-Öm ja persze bocsi mondta Tom majd le ült és el mondott mindent.
-Bill de hisz ez nem játék.
-De már nincs semmi bajom.
-Bill ez nem játék tessék oda figyelni. Én is észre vettem hogy mostanában kevesebbet eszel de nem jelentettem neki túl nagy figyelmet. De ez már tényleg nem játék! Értve vagyok?  Kérdezte David ellent nem mondást tűrően.
-Persze dünnyögte Bill majd fel ment a szobájába.  Tom nem várt sokat rögtön utána ment de már csak a szobájában érte utól. Bill össze kuporodva ült az ágyán. És könnyeit törölgette.
-Hééé cica miért sírsz? Kérdezte miközben hátát simogatta.
-Haggy békén. Szipogta Bill.
-Nem hagylak. Nem hagylak egyedül Bill.
-Mért nem? Hidd el tudok már magamra vigyázni. Mondta kicsit mérgesen Bill.
-Most mért vagy ilyen? Mi?!
-Milyen Tom milyen? Nem vagyok már kisgyerek aki nem tudja el  dönteni hogy mi a jó neki.
-Értsd már meg hogy mi csak aggódunk érted.
-De nem kell tudok vigyázni magamra! Kiabálta Bill.
-Hát nem úgy tűnik. Különben nem itt tartanánk! Kiabált egyre jobban Tom is.
-Igen szóval az én hibám hogy valami szart ettem. óhh bocsás meg hogy én is hibázok. Nem vagyok tökéletes akármennyire is akarjátok! Könnyesedtek be ismét Bill szemei de le törölte. Nem szabad sírnia nem lehet megnit gyenge. Nem engedheti meg magának.
Töm fel nevetett? -Tökéletes? Mégis ki várja el hogy tökéletes legyél? Senki nem lehet tökéletes és nem is akarja senki.
-De igen mindenki azt akarja. Mindenki a maximumot várja el tőlem. Mert nekem mindenkinek meg kell tudnom felelni de nemmegy. Már én is bele fáradtam Tom.
-Ugyan ne nevettes mindenki ugyanannyit tesz mint te.  Pedig Tom is tudta hogy ez nem így van Billnek mindíg sokkal több dolga van mint az egész bandának együtt véve.
-Igen kössz szépen Tom. Pedig ha valaki akkor azt hittem legalább te megértessz de látom tévedtem.
-Na jó tudod mit?! ezt most haggyuk abba mert ennek nagyon rossz vége lesz. Majd köszönés nélkül távozott a szobából becsapva maga mögött az ajtót.
Majd mindketten el kezdtek pakolni és fel rakták a cuccaikat a buszra hisz 15perc múlva indulnak.

A buszon:
-Bill beszélhetnénk? kérdezte Tom az aszatlnál ülve.
-Persze sóhajtott egy nagyot Bill.
Először el kezdtek beszélgetni majd már ordibáltak egymással.
-Hülye ribanc fakadt ki magából Tom.
-Mi hogy én ribanc?Azért még jó volt párszor megbaszni. Igaz üvöltött Bill.
Erre mindenki oda kapta a fejét. Bill még fel sem fogta telljesen mit mondott csak nagy szemekkel nézett maga elé. Aztán mikor rá jött mit is mondott könnybelábadt szemekkel futott a busz hátuljába.
A többiek pedig még mindíg csak nagy szemekkel figyelték az eseményeket.

Na KÉREK VÉLEMÉNYEKET!!!!!!!!:)))))))

14 megjegyzés:

  1. hehe:)))))
    naon jó lett!! az utolsó pár mondat tetszett a legjobban:))))))))

    VálaszTörlés
  2. gondoltam h neked az lesz belőle a kedvenced:)))))))))

    VálaszTörlés
  3. háát nah!!!!! ink főleg Bill mondata tetszett:)))))

    VálaszTörlés
  4. na ezt nem találtam vna el:)))
    cak viccelek tudom h az tetszett legjobban:)))))))

    VálaszTörlés
  5. Tom milyen kis köcsög má h lekurvázta(ribanc ugyanaz)!!!!

    VálaszTörlés
  6. mér hagyjam??????????
    akk is köcsög...szegény Bill mindig ő szívja!!!!!:))))

    VálaszTörlés
  7. jólvanna de hát most na...:))))

    VálaszTörlés
  8. nincs naa!!!!
    Tom köcsög Bill meg esetlen!!:)))))

    VálaszTörlés
  9. kurva jo resz lett ez is .... na de itt nem hagyhatod abba bedilizek holnapig :)) Nem tesszel egy kivetelt aprilis 10-e alkalmaval is kapunk meg egy reszt :D leciiii (szepen nezz)

    VálaszTörlés
  10. MÉG1-et????????????? de hát már kaptatok duplát áhhh nem tom talán de nem ígérek SEMMIT!!!:)))

    VálaszTörlés