2011. augusztus 11., csütörtök

Adam Lambert+ Bill Kaulitz azaz Tom a zöldszemű szörnyeteg (11)

Bill először vissza csókolt majd hirtelen eltolta magától bátyát és hitetlenkedve nézett rá.
-Tom te meg mégis......
-Vissza csókoltál. Mondta Tom kicsit meglepetten mégis mosolyogva.
-Mégis mért csókoltál meg? Kérdezte Bill kicsit ingerülten miközben próbált szabadulni bátya karjaiból.
-Vissza csókoltál. Mondta ismét Tom mosolyogva.
-Mivan be akadt a lemez? És különben is engedj el. Mondta Bill kicsit már hisztizve.
-Na ne csináld már hisz te is akartad. Mondta Tom miközben még szorosabban magához húzta a csípőjénél.
-Persze hogy akartam te idióta!
-Tudtam én. Mondta Tom büszkén egy féloldalas mosollyal. Miközben újra öccse ajkaihoz közeledett.
-Az hogy az előbb engedtem nem jelenti azt hogy most is fogom.
-Érzem hogy akarod. Akkor meg mi a baj? Kérdezte Tom szinte suttogva öccse fülébe.
-Egy ha nem tudnád én Adammal járok és különben is ha nem tudnád testvérek vagyunk Tom.
-Persze Adammal jársz de azon lehet változtatni és tudom hogy a testvérem vagy hisz veled élek és lehet h épp ezért kívánlak már évek óta mindennél jobban.Nem tudom csak azt hogy így van és ezen nem tudok változtatni.
Bill erre már nem tudott mit mondani csak lehajtotta a fejét.
-És azt is tudom hogy valami fontosat akartál délelőtt szóval kérlek mond el.
-Az nem mondani kell. Mondta Bill kicsit pirultan.
-Akkor? Kérdezte Tom csodálkozva.
-Én szóval....hadjuk.
-Mostmár mond. Vagy inkább mutasd. Mondta Tom miközben ágyékát teljesen Billéhez nyomta.
-Megakartalak volna csókolni. Mondta Bill de még mindíg nem nézett bátya szemeibe.
-Mivan? Nézett meglepődve Tom.
-De már nem akarlak. Én Adammal járok és vele is maradok.
-Nem is ezt akarod. Érzem hogy engem akarsz. Suttogta Tom öccse fülébe.
-Nem nem akarlak.
-Valld be hogy engem szeretsz Bill. Érzem. Mondta Tom majd újra öccse ajkaira tapadt. Bill ismét vissza csókolt. Tom kezdte egyre jobban élvezni a helyzetet mikor Bill megint el tolta magától.
-Én nem téged szeretlek Tom. Hanem Adamot ezt te is tudod.
-Mégis vissza csókolsz Bill.
-Hülye vagy Tom.
-Én vagyok a hülye? Vissza csókolsz aztán meg elkezded hogy Adamot szereted. Hát kurvára nem mert akkor nem csókolnád vissza a saját bátyádat. Szóval akármennyire is próbálod tagadni nem megy!
-Haggyál Tom! Próbált elmenni Bill de nem ment neki.
-Nem hagylak. Szeretnék még egy csókot. Olyan jól csókolsz. És mézédesek az ajkaid is.
-Te teljesen hülye vagy Tom. Mondta Bill miközben kiszabadult Tom karjai közül és és gyorsan el akart volna sietni de bátya még időben elkapta a csuklóját és vissza húzta. Bill pedig a másik kezével szinte rögtön lekevert neki egy pofont.
-Kössz Bill ez kedves. Húzta el Tom a száját miközben szabad kezével az arcát simogatta.
-Ne haragudj. Nem akartam. Mondta Bill eggyüttérzéssel a hangjában ám ez Tomot nem hatotta meg.
-Mind1 azt hiszem menni akartál. Jobb lesz ha nem tartalak vissza nem akarok még egy pofont. Mondta Tom fintorogva majd felment a szobájába ezzel is magára hagyva öccsét.
Bill szinte még mindig az úgymond sokk hatása alatt volt és úgy döntött el megy sétálni.

Sajnálom ez ilyen rövid lett mert a kövi rész lessz a befejezés....
és h Meli ne mondja azt h milyen igazságtalan vok felrakok egy szavazást mivel nem válaszoltatok a kérdésemre.... így nem kapom meg azt tőle h milyen szemét vok :)))
Jah igen és 5komi egyenlő befejezőrész :)))

5 megjegyzés:

  1. nagyon jo let mind eddig mindig pussz...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon állat rész lett :DD
    Szegény Tom :((
    Rem hamar jön a kövi :))

    VálaszTörlés
  3. Azért boldog lesz a vége, igaz? Ugye? :D

    VálaszTörlés
  4. sajnálom tomot.:(((( am szuper lett.:))

    VálaszTörlés