2011. június 27., hétfő

véleménytek???

Nos szerintem Bill szörme kabátja egyenesen borzalmas -.-  Mostanában úgy meg változott :( 
jó azt értem hogy új külső kell neki(k)  de most komlyan az még oké is de ez a kabát..... meg h egyszer van borostája aztán nincs aztán megint van és most pedig ahogy látjátok megint nincs.....
Szerintem fellépéseken leborotválja és ilyen megjelenés félékre meg vissza növeszti v nem is tom de ez legyen az ő dolga....
De viszont Tomnak ez a dzseki írtó SZEXYN áll. Nem tudom ti hogy vagytok vele de sztem most nézett ki a legjobban :))))
De téll merem ajánlani Billnek h ami rajta volt az téll csak mű legyen hisz itt papolt mindíg h ő mekkora állatvédő és h az összes dzsekije meg kabátja mű bőr akk remélem ez meg műszörme.....
Viszont látszik hogy gyűr a kis Billci ezerrel.....
Na kivi vok ti hogy gondoljátok komikat előre is köszi :)))

2 megjegyzés:

  1. Hát sztem Bill így is naon jól nézett ki.
    És Tom meg...jó nem tagadom jól nézett ki de...én pl. jobban szeretem ha bő cuccokban van meg ha van rajta kendő...
    am meg ha oldalról nézed akk látni h Bill hízott:))
    meg téll gyúr ezerrel:)))
    am ha nem baj akk levihetem a vidit??:))

    VálaszTörlés
  2. igen látszik de nem baj ráfért :))))
    éééés ízlésekés pofonok hehe :)))
    am h képzeled te ezt???!!! természetesen nem baj ha elviszed hehe :)))
    vidd nyogottan :)))

    VálaszTörlés