2011. március 29., kedd

na igen...

Nos kaptam az imént (nemrég) sztem kritikát :) komiban h másolok egy oldalról ezért most szeretném kikiáltani  h nem másolok sehonnan mevel amit írtak nekem. h melyik old-ról arról még nem is hallottam. De h ha úgy véli valaki hogy egy ol-ról írok akkor sajnálom ez az én gondolat menetem és mindíg csak összedobom sosem írom előre és ezekben hogy is mondjam 1ember néha segít és neki köszönöm. És h a helyesírásom: na igen:) az téll katasztrófális dáhááát ez van.
Viszon van valami aminek örülök? na ugye milyen jó? nekem az:)))
és az az h azt írta h még tok hova fejlődni és ezt ugye én írtam szal ezáltal arra következtetek h rendeszeresen el olvas legalább 1-2 részt
Na ez olyan hosszú lett  még egy rövidebb résznek is el menne:)))
na mind1 ez van és köszi aki még ezt is el olvasta (katasztrófális helyesírásom ellnében is) :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése