2011. március 14., hétfő

köszönöm :D

Hát nem tudom hogy azt most el fogjátok-e olvani vagy nem de azért kiírom mert én ennek nagyonnnn örülök.
tegnap már eddig több mint 100-an néztek fel ide és nekem ez nagy szám hisz kb 1 hete kezdtem el azt :D
Viszont eddig még csak 1 ember írt komit hááát nem tudom hogy ő nézett-e fel ilyen sokszor amit mondjuk kétlek mert hát ez rengeteg már nap alatt. De azért nagyon de nagyon köszönöm és neki is köszönöm h írt komikat mert h ha ő nem írt volna valószinűleg  már nem is írnék ide fel semmit :( Szóóóóval neki is nagyon de nagyon köszönöm :D:D:D

2 megjegyzés:

  1. Jajj nincs mit!! De ha elpirulok a kedves szavaid miatt az a te hibád!! ;D Am sieeess a kövivel már várom!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem is lenne az én hibám és azért még nepirulj :D
    És sietek ma már sztem fel is rakok 1-et :D

    VálaszTörlés