2011. március 27., vasárnap

19

Tom le ült az ágyra és mellé padig Bill.
Vett egy hatalmas nagy lélegzetet majd Tom bele kezdett.
-Nagyon sajnálom Bill tudom hogy nem kellett volna hülyeség volt amit csináltam kérlek ne haragudj.
-Igen Tom ebben egyet értek de ha neked az a lány kellett akkor én ezt tiszteletben tartom mondta Bill ridegen.
-Nem Bill tévedsz nekem rád van szükségem és nem pedig egy csajra én téged szeretlek mondta Tom könnyes szemekkel.
-Nem tudom Tom tényleg nagyon meg bántottál.
-Sajnálom baba  tényleg csak csak nagyon sokat ittam és az a lány nagyon erőszakos volt folytatta volna még továbbis de Bill a szvába végott.
-Elég volt Tom ne keress kifogásokat én meg bíztam benned de te ezt nem tartottad tiszteletben az első adandó alkalommal össze jössz egy lánnyal én nem a lányra haragszom Tom hanem rád mondta Bill könnyes szemekkel
-Igen tudom mondta szomorúan Tom. -És most mi lesz velük kérdezte félve de mégis reménykedve hogy meg bocsályt neki öccse.
-Nem tudom Tom tényleg nem tudom szereznék gondolkodni. Hisz mi van h ha meg bocsálytok neked de te aztán megint el játszod a bizalmamat? én azt már nem bírnám ki megint. Mondta Bill elgondolkozva.
-Nem Bill nembántanálak téged soha.
Bill ezt nagyon jól tudta, tudta hogy Ő sosem bántaná szándékosan de mégis meg tette megtette azt ami neki a legjobban fáj.
Végre oly sok év után talált valakit akiben feltétel nélkül meg bízott erre tessék még Ő is el árulta.
-Nem tudom Tom kérlek hagy magamra hagy gondolkozzak.

-Jólvan Bill ahogy akarod de tudnod kell hogy nagyon szeretlek mindennél jobban majd adott testvérének egy lágy csókot az arcára majd i ment. -Jóéj Bill suttogta még mielőtt ki lépett volna az ajtón
-Tom szlt utána Bill
-Igen?
-Szép álmokat.
-Neked is
A további néhány nap eseménytelenül teltek. Sorra adták a koncerteket mentek fotózásokra illetve interjúkra.
Bill rengeteget gondolkodott nap mint nap. Tudta hogy még mindíg szereti Tomot és a szerelem néha fáj. igaz? Hisz látta bátya mennyire maga alatt van már nem mosolygott és nem is volt jó kedve.
Bill épp kint a hotel udvarán üldögélt a gondolataiba merengve.
Mikor ki lépett Tom is az ajtón.
-Jajj ne haragudj majd éppen visza akart menni mikor Bill utána szólt.
-Tom kérlek várj Erre Ő fel kapta a fejét és öccse felé fordult. -Nem ülsz le? kérdezte Bill gondolkodva
-Biztos? nem szeretnél inkább egyedül lenni?
-Persze hogy biztos mondta Bill mosolyogva Ezen Tom is el mosolyodott és le ölt Bill mellé a lépcsőre.
-Tom én gondolkodtam szólalt meg váratlanul Bill
-Értem gondolom látni se akarsz többet igaz? mondta Tom szomorúan.
-Végig halgatsz kérlek?
-Persze. Sajnálom
-Szóval gondolkodtam és én úgy vettem észre hogy tényleg nagyon meg bántad. És nagyo rossz téged így látni. Én még mindíg szeretlek téged.

Tom erre a szóra fel kapta a fejét "szeretlek téged"
Bill azonban folytatta.
-Meg bocsájtok neked Tom. De ha mégegyszer megbántasz esküszöm nagyon meg bánod.
Tom hírtelen meg ölelte Billt és el kezdtek potyogni a könnyei.
-Szeretlek Bill és nagyon sajnálom.
Bill nem akart sírni erősnek kellett maradnia de nem bírta sokáig így ős is eleresztett pár könny cseppet.
-Én is szeretlek Tom.
Még beszélgettek egy kevés ideig majd fel mentek mind ketten Bill szobájába és ott mégegyszer átbeszéltek mindent alaposan.
Tom le szólt a a szálloda éttermének hogy hozzanak fel egy üveg hideg pezsgőt és egy kevés epret is.
-Ünnepeljük meg hogy újra együtt vagyunk és szeretjük egymás mondta hatalmas mosollyal Tom
-Jajj Tom olyan édes vagy.
Majd oda hajolt szerelméhez és félénken meg csókolta.
Majd nem soká meg érkezett a pezsgő és az eper is. Tom töltött mindkettőjüknek.
-Igyunk Rád Bill.
-Nem Tom kettőnkre igyunk.  Tom ezen csak el mosolyodott majd koccintottak és fenékig ürítették a pohár tartalmát.
Lassan be sötétedett és úgy döntöttek meg néznek egy jó DVD-t. Bill le hajtotta Tom ölébe a fejét és úgy nézte. Tom közben simogatta szerelme arcát néha pedig a hátát.
Bill pilláji egyre nehezebbek lettek míg végül el nem aludt. Tom sem bírta tovább így mindketten el aludtak a film alatt.
Majd mind a  ketten olyan hajnali 2 körül fel ébredtek.



KÉÉÉÉREM A KOMIAIMAT :)))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése