2011. március 19., szombat

12

Reggel:
Korán kellet kelniük hisz indultak a turnéra.Ahogy meg látták a többiek az ikreket mindenkinek el állt a szava.
-Hátti meg?  kérdezte David.
-Ezt meg hogy érted    kérdezte Tom egy hatalmasat ásítva hisz alig aludta valamit
-Tisztára úgy néztek ki mint akik egy szem hunyásnyit sem aludtak.
-Jajj David ne szórakozzmár nincs hozzá hangulatom mondta Bill majd fel szált a buszra.
 Bill kapott egy SMS-t: Tom olvasta a kijelzőn.
-Jó volt veled az éjszaka cica  kár hogy korán kellet kelni de megérte. Bill erre fel nevetett.
-Mi az?  valaki így felbírt ébreszteni? ejha ki az?  kérdezte Georg nevetve.
-hm jah senki csak egy régi haverom
-ahamm értem
Bill gyorsan vissza írt Tomnak.   Én is nagyon jól éreztem magam a éjjel. És igen kár hogy korán kellett kelni. szeretlek: Bill   Majd el küldte szerelmének az üzenetet.
Tom gyorsan megnézte. ő le vette a hangot mobiljáról h ne legyen annyira feltünő.  Én is szeretlek Bill.
-Na megyek ledőlök kicsit srácok hulla vok.
1-et értek Bill olyan vagy mint a mosott szar már boccs. Csak nem kapás volt az éjjel? Nevetett Gus.
Bill csak legyintett 1-et majd be ment az ágyakhoz és le feküdt.
-Hé Georg lehet h télleg össze jött valakivel? Nem?
-Hát nem tudom de nem szokott ilyen lenni és tuti h nem másnapos. Szerinted Tom van valakije?
Tom csak mosolygott egy halványat eszébe jutott az éjszaka amit együtt töltöttek.
-Ömm nem tudom szerintem csak nem tudott aludni de ha  megbocsájtotok én is ledőlök mert ha nem itt esek össze.
-Menny csak haver  mondta Georg
-Szia Bill köszönt Tom
-Hát te?  ült fel az ágyban Bill.
-Nagyon fáradt vagyok így azt mondtam h le fekszem.
-Hát látszik rajtad  már bocsi  majd adott egy halvány csókot szerelmének.
-hmm ez már hiányzott. És amúgymeg úgy rémlik hogy valaki nem hagyot az éjjel aludni mondta Tom
-Tényleg? ki volt az? kérdezte Bill mosolyogva.
-Hm tudtommal te voltál cica
-Miaúúú ásított egy nagyot.
-na feküdj le aludni pihend ki magad adott egy puszit Bill homlokára.
-Tom!
-mond kicsim
-nemmaradsz itt velem?
-nem tudom cica  Mondta Tom tanácstalanul.
-óh persze értem mondta kicsit csalódottan
-Na jólvan menny beljebb mosolygott egy nagyot Tom gyorsan el húzta a függönyt.
Bill ráhajtotta fejét kedvese melkhasára. Majd hamar el is aludt. Tomnak sem kellet sok idő Bill egyenletes szuszogására szinte azonnal  el is aludt.
Eközben kint a fiúk beszélgette,ettek, ittak, meg persze TV-t néztek.
Kb2-3 órával később Bill ébredezni kezdett és nagyon meg lepődött h szeretett testéve még ott szuszog mellette. Lassan Tom is fel ébredt. Mosolyogva nézett öccsére.
-hmmm jó reggelt nyomott egy lágy csókot ajkaira.
-neked is.viszonozta a csókot.
Mindekket vissza mentek a többiekhez.
-Hátti még együtt is keltek? nevetett fel Georg.
Erre csak mindketten ásítottak egy nagyot.
-Nocsak Tom honnan van az a gyűtű? akadt meg rajta Gusz szeme.
-Mi? hogy ez? jah hát ezt még Billtől kaptam
-De hisz te nem is szereted a gyűrűket mondta Georg.
-De ezt igen ráadásul tőle kaptam és ez nekem tetszik. ennyi. Mondta Tom.  Erre Bill kicsit el mosolyodott.
-Jólvanna azért még nem kell leharapn a fejemet.
-Nem haraptam le csak mondtam. Majd oda sétál a hűtőhöz.
-Bill kérsz vmit inni? Kérdezte Tom?
-Nem köszi Tom.
Magának vett ki egy dobozod colát majd azt meg itta.
Nem sokára meg is érkeztek a hotelhez. Mindenki le szállt a buszról majd fel mentek a szobáikba pihenni kicsit. Hisz egy óra múlva interjú az egéssz csapattal aztán még fotózásra is kell menniük. Holnap pedig koncert lesz.
Tom át ment Bill szobájába hogy kicsit tudjanak nyugodtan beszélgetni. Ő épp a TV-t bámulta.
-Jéé szia Tom ült fel az ágyon.
-Szia cica csak gondoltam át nézek ha nem baj beszélgethetnénk vagy csak TV-t nézünk.
-Persze hogy nem baj mondta mosolyogva majd adott szerelme szájára egy puszit.
-Eléggé furán víselkedtél ma a buszban mondta Bill.
-Miért kérdezte csodálkozva Tom.
-Hát a gyűrű meg h kérek-e inni? nevette el magát
-Mért én tényleg szeretem ezt a gyűrűt meg mért baj az h ha megkérdezem h szomjas vagy-e?
-nem baj csak hát a fiúk előtt mindíg is olyan nagyfiús, macsós voltál kuncogott Bill.
-jólvanna akkor ezentúl megpróbálok olyan lenni amikor más is van ott.Majd adott Billnek egy puszit az arcára.
Aztán le mentek a többikek hez az előtérbe hisz nemsokára indulnak az interjúra.


XXX
Az interjún:




úhhh na lett még 1 rész

2 megjegyzés:

  1. Éééés mint már sokszor mondtam nagyon jó lett!!! És Tom milyen kis kedves!! :D Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés
  2. és mint mát ééééén is mondtam köszííííí (most tapsival) hehe
    és a gyorsan kövi holnap lesz :D

    VálaszTörlés